söndag 9 oktober 2011

Dag 7 & helt ur gängorna

När saker och ting inte fungerar på som det ska i vardagen med allt vad det innebär, kommer man lätt ur fas.
Det har varit en jobbig helg, uppenbarligen pga mig, och jag känner mest för att gå och trycka i mig 2 kilo lösgodis och sen kräkas upp det igen.
Här märker man verkligen hur påtaglig ätstörningen är när man inte mår bra.

Men jag kämpar vidare, jag har legat lite över staplarna i helgen men tänker inte gå ner mig för det.

Idag är alltså 7:e dagen och när det gäller resultat har det gått över förväntan!
Som ni ser på inlägget till vänster  med mått så har det gått i rasande fart neråt.
Nu är jag inte naiv, utan jag vet att det mest handlar om vatten som försvinner.
Men det känns ändå som en liten seger.

Är aningen rädd att falla ur balans med ätandet när det är jobbiga tider, men försöker klamra mig fast vid min tro på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar